This is “CDA / UDA”
Since:9/24/03 11:26:20 PM JMT
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このページは、ODA以外の、開発援助関連の論文用です。
< This page for Articles for Development Assistance out of ODA. >
情報と発案などは、歓迎です。メールアドレスへの電子メール又は、掲示版での書き込みで連絡ください。
< nformation , article, & suggestion are welcome. Write above address with E-mail, or post to BBS system of this pages.
(索引)
2/24/2005 5:19:15 PM JMT 近藤敏郎
地域交通を整備し、グアム島からの国際航空路を活用した、国際高速貿易によるプランである。
既に、このプランと同様の考えから、テニアン・サイパン島の交通の整備プランが動いている[1]、とのことである。
This plan is 、by international air-way from GUAM
island, for international high-speed trade, by local traffic improvement.
Already, Tinian is.–
マリアナ諸島開発プランのページへ
For
Pages for Mariana island development.
(マリアナ諸島開発プラン)
At :9/24/03 11:47:04 PM
情報提供者から、インド・チベット・中国のルートに関しての推薦。
交易ルートとしての開発が、有効に動くか? というニュアンスもありそうである。
当該関係者からの、連絡と資金提供で、彼らのアイデアをもとにしたビジネスと、地域の活性化並びに、市民レベルでの意識の盛り上がりなどが、期待できるのでは?
反面、という国境と、安全保障についての政府レベルでの確認と、基準の設定が必要となるのだろうか?
近藤 敏郎
図 1 (Figure 1)
< ENGLISH translation, almost same as above article in Japanese.
At :9/24/03 11:47:04 PM
Figure 1 is recommendation for India-china route.
This route is most effective route for trade between India-China, is nuance of recommendation.
Maybe they have ideas & vision of trade with this route. It’s included political & economical good effect with financing & development.
And need agreement of nations for border and crime, also guide-line ,too.
Mr., I need your name. Write me soon. Address is tkondo001@livedoor.com or Use BBS board of this site.
If you have trouble with using BBS system, try another way to write it. CASINO and some Korean do, tricks out of Halloween.
Tosiro Kondo
>
(インド・チベットルートに関して)
Updated:7/7/2005 1:15:50 AM JMT mail address changed
<End of contents. >